Blogia
Juanjo

La cosa s´anima

Hola a tots una altra vegada

El projecte connectem ja no es projecte, es tota una realitat. Vaig seguint amb interés tot el que els meus companys i els coordinadors comenten a la llista de correu. Pero malhaurada ment les coses en el meu cas, no van tant sobre rodes.
¿¿¿ Perqué dic això ???... doncs molt facil, perque a la meva zona està passant el que imaginaba.
Tinc sis pobles i tots tenen aules informatitzades actives, aquest tindria que ser el primer criteri de selecció, pero com ja veieu amb aquest criteri em quedo igual que estava.

En quant a la gent interessada???.... encara no tinc totes les dades, la meva intenció era arreplegar-les per a finals de la setmana que ve, pero de moment tinc dades de tres pobles i tots superen el minim per poder fer el curs.
Encara no ho puc dir, pero no m´extranyaria que amb els altres tres passi el mateix.

Ara be la gran pregunta.... ¿ON HE DE FER ELS CURSETS?....Si algú coneix la resposta que m´ho digueeeeeeee.

Els ADLS de la meva zona, m´estan demanant a veure si concreto i comencen a fer les gestions per fer el curset al SEU poble, jo ho entenc, es la seva obligació... He decidit que fins no tenir les llistes aproximades d´interessats a cada poble no decidiré res.
Ho sento pels AEDLs i pels coordinadors, pero si ho he de decidir jo ho vull fer amb el maxim de garanties.

Anims a tots
Una abraçada

0 comentarios