Blogia
Juanjo

1ª Clase

1ª Clase
Hola a tots
Be, tornem a la feina, en el meu cas torno als inicis... avui he començat el curs de nivell 1 al poble de Vilar de Canes.
El fem ara ja que va quedar pendent per falta d´ordinadors quan es va fer publica la convocatòria d´aquest primer nivell.
La sessió a anat molt be, com a la resta de cursos avui hem fet una petita introducció i hem vist com funciona el sistema operatiu, fent especial referencia la gestió d´informació per mig de la creació de carpetes.
Els ordinadors funcionen prou be, tot i que els d´Internet Rural des d´el primer dia que el vaig veure m´han entrat pel ull esquerre, peró que em de fer... es el que hi ha.
Demà nova sessió

19 comentarios

joaquin -

O k

rrafa -

salut i forsa al canut

.............. -

celi t quiero

CONSU Y CELI -

SALUTS A FINLANDIA

ismael -

no se si dependrem pero mos ho pasarem be

julio -

esto es guay

VICEN T -

PEPE SIN COMENTARIOS

MARYSOL -

HOLA ALS DE MALLORCA

jose -

vicent es gay

CELI Y CONSU -

TRANQUILS QUE ASO O SUPERAREM ...EUGENIOP...NO ES PA TAN

manolo -

jose se fa calvo

Bin Laden -

No estyava a la vitrina derl BarÇa

michel -

estic mol conten del curs

michel -

Eugenio -

Ha segut Emili

eugeniop -

estic com un tren

Ana -

Estic molt satisfeta pel tracte rebut el dia de ahir.

JAVI -

ESTO ES UN POCO DIFICIL

Loli -

ESTAMOS MUY GUAPOS EN LA FOTO